تکست آهنگ نمیشه باهات حرف زد از تتلو و پیشرو
تبلیغات
تبلیغات
<-Text3->
نوشته شده توسط : amir h033ein

ووهووو ، یههههه ،تتلووو ،پیشروو ورس 1 (تتلو) : یه نگاه به جلو یه نگاه به ساعت // یه تن خسته کوفته بدونه خوابه راحت رفتنت تو بغله یکی دیگه چه سادس // ولی همیشه یه بغضی توی چشات هست تو اصلا نمیدونی رد کردم // نمیخونی از مغزم نمیفهمی در میاد فقظ حرفم از قلبم // دوستات پر دردن از قبلا خسته شدم مستتو اتاقو // من تنها تو حال جدول حل کردم جلو سختیا قد علم کردم // من بد ضرر کردم کروس (تتلو) : نه میشه باهات حرف زد // نه میشه حستو از کارات حدس زد من از رفتارات خستم // راهی نمونده جلو پاهات اصلا(2بار) ورس 2 (پیشرو) : راهی نمونده جلو پاهات اصلا (پیشرو) عشق مثله بارونه رعد و برق باعثش میشه // وقتی دره گوشت میزنم میگی این عاشق نیستش من دوستدارم وقتی عصبی ترم // چند وقتیه رفتی نیس خبری ازت معلوم نی کدوم گوری رفتی // تورو ول میکنم توی لجنی همش چت که میشی ازت بدم میادش // شبا بازم میشینم پای چرندیاتت تو میخندی اما شاد نیستی // واس خواب ویسکی میخوری ، حالیت نیس هر وقت که نسخی ازم بیزاری // بگو داری چه بلایی سرم میاری یه موقع تو چرتیو فقط میخوابی // یه موقع هم بالایی همش بیداری من داغونم و تو دیونه // دیگه نمیخوام تورو هیچ جوره من متنفرم از این جور هس // تورو باید همین امروز پیچوندت بگو واسه من دیگه چی مونده // جز ویرونه ی منو دیروزت چشمایی که جادو میکرد // بای گم شه از این خونه ورس 3 (تتلو) : یه گوشه میشینی فرق داری با همه هم سنِای دورت // فکر میکنی 40 سالته انکار که یه درد داری بیزاری حتی از صدای خودت نمیرسی به مُدت // دورت پره از لباسایی که پخش رو تخت // ریختو پاشه اعصابت رفتارت فوق العاده زننده و بچه گونس // دعوا داری باهمه همه دوستاتو از دست دادی رفتش قرص میخوریو چرت میزنی روش// ( ؟) بعدش حالت هروز بدتره همه ی حرفات بی معنا بی ارزش کروس (تتلو) : نه میشه باهات حرف زد // نه میشه حستو از کارات حدس زد من از رفتارات خستم // راهی نمونده جلو پاهات اصلا(2بار





:: موضوعات مرتبط: تکست های تتلو , ,
:: برچسب‌ها: تکست آهنگ نمیشه باهات حرف زد از تتلو و پیشرو , تتلو و پیشرو , تکست رپ ,
:: بازدید از این مطلب : 1832
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: